Oskarowy film z 2017 roku „Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri”, świetnie pokazał jak reklama zewnętrzna może być istotnym, mocnym i efektywnym środkiem komunikacji. Dobrze przygotowany outdoor to nic innego jak niepomijalne płaszczyzny nośników informacji w przestrzeni publicznej. Płaszczyzny o różnych formatach i wielkościach.
Reklamy outdoorowe – mnogość rozwiązań
Oferta rynkowa nośników do reklam outdoor jest dość ugruntowana i wieloformatowa – od popularnych wielkości citylightów, po billboardy i konstrukcje wielkopowierzchniowe. Część niegdysiejszych innowacji w reklamie zewnętrznej należała do ambient media, była reklamą nieoczywistą i niespodziewaną. Przykładem tego mogą być reklamy na pistoletach do nalewania paliwa na stacjach benzynowych, czy reklamy z użyciem środków komunikacji publicznej, które obecnie nikogo nie dziwią.
Gdy innowacyjne rozwiązania są na porządku dziennym
Wiele nośników skonwencjonalizowała się, wchodząc tym samym do standardowej oferty reklam outdoor. Mając wielość formatów w swojej ofercie, firmy jak ZnajdźReklamę.pl są otwarte na wszelkie innowacje i nawet najbardziej szalone pomysły dotyczące tworzenia outdooru, wykraczające nieraz poza standardowe usługi.
Różne oblicza reklamy outdoorowej
Podstawowe nośniki reklamy zewnętrznej stanowią formaty małe i średnie (do 5 metrów kwadratowych), doskonale wpisujące się w przestrzeń miasta. Umożliwiają dobre zasięgi reklamy, a jednocześnie w sposób bezpośredni i bliski wpływają na odbiorcę.
Istotne wizualnie i mocno oddziałujące na odbiorcę są billboardy o powierzchniach 12 lub 18 m2. ZnajdźReklamę.pl oferuje też pełne rozmachu wielkoformatowe reklamy dostosowywane do indywidualnych potrzeb, obecne czy to przy drogach szybkiego ruchy czy przy głównych arteriach miasta. ZnajdźReklamę.pl nie poprzestaje jednak na nośnikach zastanych przez klienta i oferuje możliwość dostosowania się do wizji i oczekiwań zleceniodawcy poprzez tworzenie własnych konstrukcji reklamowych. Specjaliści ZnajdźReklamę.pl rozumieją i wspierają kreatywnie możliwość decydowania klienta o tym gdzie i w jakim formacie ma się pojawić reklama. Oferując know how począwszy od projektu po przeprowadzenie kampanii, spece ze ZnajdźReklamę.pl koordynują fizyczne powstanie konstrukcji reklamowych (zarówno wolnostojących, jak instalowanych na budynkach wraz z opcjonalnym oświetleniem).
Pamiętając o Oskarowym „Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri” można stwierdzić, że niezależnie od tematu jaki ze sobą niesie reklama zewnętrzna, ma ona wielki potencjał oddziaływania, a nawet zmiany myślenia. Planując kampanię promocyjną, reklamy zewnętrznej najzwyczajniej nie można pominąć.